0 грн.
Зробити замовлення- Виробник: Интмакс
- Код товару: 00055
- Наявність: В наявності
Високоефективні паливозаборники підігрівальні (ТП) необхідні для забирання дизельного
палива з автомобільного бака при цьому працюють у діапазоні температур до -40 о С. При такій температурі ви не зможете завести двигун, забирання палива буде просто неможливим. При мінусовій температурі паливо стає густим і проходить по системі паливопроводу. Підігрівальні паливозаборники кріпляться на автомобілі легкового, вантажного та сільськогосподарського типу. Компанія Інтмакс пропонує своїм клієнтам кілька моделей, відмінності яких ми зараз розглянемо детальніше.
Паливозаборники ТП 101 та 102 створюють підігрівання передпускове з участю
електричного підігрівача, а також маршове підігрівання, яке відбувається за рахунок обробки
палива та повернення його у бак з двигуна автомобіля.
Паливозаборник ТП 103 за функціональними призначеннями аналогічний до моделей
заборника ПП 101 та 102, але має досить суттєві відмінності у конструкції та будові. Модель
заборника ПП 103 виготовляється з алюмінію, завдяки чому має у 2,5 рази полегшену вагу
конструкції. Обратка дизельного палива подається у бік забору окремою трубою, яка є
нагрівальним елементом для навколозаборочної зони палива. Передпусковий підігрівач
монтується у тілі фільтра грубого очищення.
Паливозаборники ТП 201 та 202 обладнані передпусковим приладом підігріву, а якісне
маршове нагрівання забезпечить гаряча охолоджувальна рідина, яка циркулює в системі
охолодження. Теплозаборник має вигляд конструкції, яка інтегрована, де охолоджувальна
рідина передає температуру всмоктуваному дизельному паливу і нагріває всю систему,
запобігаючи при цьому парафінізації дизельного палива.
Моделі заборників серії ТП 200 різні за своєю потужністю, яка забезпечується тосольним або
електропідігрівом. У паливозаборнику цієї моделі пропускна здатність може сягати 650 л/год.
Паливозаборники моделей ПП 301 та 302 забезпечать передпускове підігрівання за
допомогою електропідігрівання, а маршове підігрівання – охолоджувальною рідиною.
Конструкція заборника настільки проста й унікальна, що виробник гарантує високий
термічний ККД навіть при постійно працюючому двигуні. Прилад виготовлено таким чином,
що під час руху палива від нижньої частини до верхньої по заборнику, його температура
підвищується до 30-40 о С.. Температура нагріву солярки напряму залежить від температури на
вулиці та від довжини паливозаборника, але практика використання цих нагрівачів показала,
що немає необхідності застосування додаткових приладів для підігрівання палива.
Ступінь захисту оболонки паливозаборника, що контактує з паливом всередині паливного
бака – не нижче IP68, а поза паливним баком (зовнішня частина) – не нижче IP67 за ДСТУ
14254.
Переваги вмонтованих паливозаборників:
- Час депарафінізації або нагрівання палива складає 5-10 хвилин;
- Під час установки нагрівача на паливозаборник немає необхідності проводити
доробляння у паливній системі автомобіля;
- Контрольована ручна система керування нагрівачем дозволяє водію самостійно
вмикати прилад і контролювати роботу двигуна;
- Прилад зберігає свою працездатність при трансформації живлення в межах 90-125%;
- Економія часу на штучний розігрів двигуна та значна економія коштів при купівлі
присадок для дизельного палива.
Назва |
Модель, модифікація
|
|||||
ТП-101
|
ТП-102
|
ТП-201
|
ТП-202
|
ТП-301
|
ТП-302
|
|
Напруга живлення постійного струму, В |
12/24
|
12/24
|
12/24
|
12/24
|
24
|
24
|
Опір електричного нагрівача, Ом |
2,2/4,7
|
1,1/3,5
|
2,2/4,7
|
1,1/3,5
|
3,5
|
3,5
|
Максимальний струм при вмиканні, А, не більш |
10/7,5
|
15/10
|
10/7,5
|
15/10
|
10
|
10
|
Номінальна електрична потужність, Вт |
70/100
|
120/150
|
70/100
|
120/150
|
150
|
150
|
Номінальна теплова потужність поверхневого рідинного нагрівача, Вт, не менш, при температурі гарячої охолоджувальної рідини 60°С і довжині занурюваної частини, мм |
-
|
-
|
250
|
350
|
500
610 690 800 |
750
900 1000 1200 |
Максимальні витрати дизельного палива, л/год |
420
|
420
|
420
|
650
|
420
|
650
|
Витрати гарячої охолоджувальної рідини, л/год |
-
|
-
|
200-500
|
350-900
|
200-500
|
350-900
|
Діапазон робочих температур по паливу, виконання |
от -40°С до +45°С, ХЛ2
|
|||||
Маркування вибухозахисту |
1ExibIIT4
|
|||||
Мінімальний діаметр отвору в паливному баку для встановлення паливозаборника, мм |
39,0
|
39,0/46,0
|
39,0
|
46,0
|
||
Максимальна висота над паливним баком, мм |
55,0-60,0*
|
47,0-55,0*
|
||||
Діаметри штуцерів, мм: |
10х1**
(12х1) |
10х1**
14х1 |
12х1**
16х1 |
10х1**
14х1 |
12х1**
16х1 |
|
Вага у спорядженому стані, кг, при довжині занурюваної частини 340-690, мм |
0,4-0,65
|
0,7-1,2
|
0,9-1,4
|
1,5-2,2
|
1,7-2,8
|
|
Матеріал корпусу і штуцерів |
Нержавіюча сталь типу
12Х18Н10Т |
Нержавіюча сталь типу
12Х18Н10Т, термо- та бензостійкий пластик |
||||
Керування підігрівом |
Ручне, автоматичне з підключенням до СПА
|
|||||
Режим роботи |
Тривалий
|
* - Залежить від розмірів фланцю бака автомобіля;
** - залежить від розмірів штатного штуцера автомобіля
Термін служби підігрівача не менш 5 років.
Середня напрацювання на відмовлення не менш 3000 год.
Паливозаборник підігрівальний
ТП-201/L-1 24В ТУ РБ 100009933.005-2002,
де ТП-2 – позначення моделі;
01 – номер модифікації;
/L – довжина занурюваної частини паливозаборника у паливний бак, мм;
- 1 – наявність електромонтажного комплекту для ручного керування,
або -2 – наявність електромонтажного комплекту для підключення до СПА;
24В – напруга живлення бортової мережі автомобіля.
Монтаж топлівозаборніков підігрівають серії ТП
Монтаж

Мал. 1. Монтаж підігріває топлівозаборніка серії ТП-100

Мал. 1а. Монтаж підігріває топлівозаборніка серії ТП-200

Мал. 1b. Схема підключення топлівозаборніков серії ТП-200 до охолоджувальної і паливній системі двигуна

Мал. 2. Схема електрична принципова підключення топлівозаборніка одно провідна (перемикач з підсвічуванням)

Мал. 3. Схема електрична принципова підключення топлівозаборніка одно провідна (перемикач без підсвічування)

Мал. 4. Схема електрична принципова підключення топлівозаборніка двухпроводная (перемикач з підсвічуванням)

Мал. 5. Схема електрична принципова підключення топлівозаборніка одно провідна (перемикач без підсвічування)

Мал. 6. Отвір для установки перемикача
Розшифровка буквеної маркування проводів:
до - червоний або коричневий
г (ф) - блакитний або фіолетовий
ж - жовтий або помаранчевий
ч - чорний
ж / ч (к / ч) - жовто-чорний або червоно-чорний
ЄП1 - Нагрівач позисторних НМК.ОТ015.200.000.00
FU1 - Запобіжник 15А
КА1 - Реле
SA1 - Перемикач з підсвічуванням
R1 - Резистор
Х1 - Роз'єм
- Топлівозаборнік встановлюється в паливний бак вертикально. Конструкція топлівозаборніка має виконання з тими ж приєднувальними розмірами по фланця і штуцерів, що і штатні топлівозаборнік автомобілів КАМАЗ і інших. Ніякої доопрацювання паливного бака для установки топлівозаборніка не потрібно, необхідно лише замість штатного топлівозаборніка встановити обігрівається.
- При необхідності збереження штатного багатофункціонального топлівозаборніка (наприклад, в імпортних автомобілях), монтаж обігрівається топлівозаборніка на паливному баку здійснюється в додаткове спеціально підготовлений отвір з використанням кріпильних півкілець, що поставляються в комплекті з топлівозаборнік, виробів в наступній послідовності (див. Рис.1.):
-
- Виберіть місце для установки топлівозаборніка і виріжте в баку отвір Ш39 мм.
- Встановіть топлівозаборнік в бак і розмітьте місця для свердління п'яти отворів Ш6 мм. Свердління виконайте після вилучення топлівозаборніка з бака.
- Накладіть на опорну поверхню зовні бака кріпильні півкільця таким чином, щоб осі отворів в баку збіглися з осями отворів в півкільцях. Не змінюючи положення півкілець, виконайте розмітку під свердління двох технологічних отворів Ш6 мм з зенковкой 1,5x45 під головки потайних гвинтів М5.
- Видаліть з бака стружку й тирсу, що потрапили туди при доопрацюванні.
- Встановіть через отвір Ш39мм всередину бака і закріпіть двома технологічними гвинтами М5 з потайною головкою два кріпильних півкільця.
- Встановіть топлівозаборнік в підготовлений отвір на гумову прокладку і закріпіть до півкільцями гвинтами М5.
Підключення топлівозаборніков серії ТП-100
Підключення електричного нагрівача до бортової мережі автомобіля здійснюється за однопровідною схемою (див. Рис. 2) з використанням електромонтажного комплекту (кольорове маркування проводів вказана на схемі). При цьому дроти, з'єднані з негативним полюсом бортової мережі (мінусом), підключаються на корпус (кабіну, раму і так далі) автомобіля в безпосередній близькості до підключається вузлів. Реле й запобіжник закріплюються під кришкою на приладовому щитку. Провід від роз'єму топлівозаборніка до кабіни прокладається уздовж існуючого джгута проводів і кріпиться до нього хомутами (бандажами). Перемикач з підсвічуванням кріпиться в зручному для водія місці на приладовому щитку (розміри отвору для установки перемикача вказані на рис.6) При комплектації топлівозаборніка перемикачем без підсвічування поруч з перемикачем встановлюється світлодіод з власником. При цьому підключення до бортової мережі автомобіля здійснюється за схемою, зображеної на рис. 3, а для власника світлодіода сверлится отвір Ш6,5 мм. Топлівозаборнік, виготовлені за спеціальним замовленням, можуть мати підключення до бортової мережі по двухпроводной схемі (при комплектації перемикачем з підсвічуванням - за схемою рис. 4, а при комплектації перемикачем без підсвічування - по схемі рис.5).
Підключення топлівозаборніков серії ТП-200
Підключення топлівозаборніка до системи охолодження двигуна здійснюється напірними гумовими рукавами (в комплект поставки не входять) за схемою - см. Рис. 2. Пропускний вузол кріпиться до конструкцій автомобіля за допомогою гвинтів М6, а кріплення рукавів проводиться хомутами з комплекту монтажних виробів.
При монтажі гумових рукавів необхідно забезпечити:
- відсутність перегинів, що зменшують перетин рукава;
- захист від перетирання в місцях кріплення до конструкції автомобіля, наприклад, за допомогою гумових прокладок;
- захист від впливу високих температур в зоні розташування вихлопного колектора.
Підключення електричного нагрівача до бортової мережі автомобіля здійснюється за схемою електричної принципової (див. Рис. 3) однопровідною з використанням електромонтажного комплекту (кольорове маркування проводів вказана на схемі). При цьому дроти, з'єднані з негативним полюсом бортової мережі (мінусом), підключаються на корпус (кабіну, раму і так далі) автомобіля в безпосередній близькості до підключається вузлів. Перемикач і світлодіод з власником кріпляться в зручному для водія місці на приладовому щитку (розміри отвору для установки перемикача вказані на рис.7, а під тримач світлодіода сверлится отвір 6,5 мм). Реле й запобіжник закріплюються під кришкою на приладовому щитку. Провід від роз'єму топлівозаборніка до кабіни прокладається уздовж існуючого джгута проводів і кріпиться до нього хомутами (бандажами). Топлівозаборнік, виготовлені за спеціальним замовленням, можуть мати підключення до бортової мережі по двухпроводной схемі - див. мал. 5.
Завдяки наявності складу ми пропунуємо швидкі відправки усіх товарних позицій, що є в наявності. Ми пропонуємо наступні варіанти доставки по Україні: Самовивіз зі складу у м Одеса; Кур'єрська доставка товара Паливозаборники підігрівальні серії ТП на Вашу адресу; Доставка транспортною компанією в будь-яке місто України
Паливозаборники підігрівальні серії ТП з доставкою в будь-яке місто України за короткий час. Швідки відправки товару зі складу в Одесі в усі міста України: Київ, Харків, Днепр, Львів, Миколаїв, Маріуполь, Вінниця, Херсон, Полтава, Чернігів, Черкаси, Житомир, Суми, Хмельницький, Чернівці, Рівне, Кіровоград, Івано-Франківськ, Тернопіль , Луцьк, Ужгород та інші областні та сільскі місцевості де є віділення Новой почти, УкрПочти або іншого оператора транспортной компаній.
Замовити Паливозаборники підігрівальні серії ТП В Iнтмакс з доставкою по всій Україні.
Вказати зручний спосіб доставки необхідно при оформленні замовлення товару (докладна адреса та контактні дані Вашої компанії).
Відгуків про цей товар ще не було.